Her publiserer jeg egne artikler som har vært på trykk tidligere
+ noen av interjuene jeg har gitt i forskjellig sammenheng.
De er lagt inn på dato for første publisering.
Se høyre kolonne for artikler på engelsk og russisk

fredag 16. september 1994

Mange muligheter i Bergen ....

Høsten 1994 skulle vi ha et større arrangement på Torgallmenningen i Bergen. I den forbindelse kontaktet jeg Krigsropet og spurte om det var mulig å få til et "Bergens-nummer". 
Svaret var positivt, men hadde følgende 'betingelse': "På grunn av tidsfristen må du produsere materialet selv!". 

Jeg aksepterte utfordringen. I Krigsropet #39 1994 er jeg ansvarlig for tekst og foto i følgende artikler: 

Frelsen kom som en eksplosjon! (side 3) 
Intervju med Anne-Grethe Brevik.

Glimt fra arbeidet i Bergen (s 8-9)
Korte glimt fra en variert virksomhet. 

Torsdag er det raspeball (s 12)
En refleksjon om vaner

Soldatinnvielse i Bergen 1. korps (s. 18)
Fire generasjoner samlet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar